Θα υπερασπίζομαι την αλήθεια αδιαφορώντας για οποιοδήποτε κόστος

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Απάντηση Β. Κελλάρη στον Ε. Σπινθάκη

Σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ κ. Β. Κελλάρης σημειώνει τα εξής: «Κύριε Σπινθάκη, δεν φανταζόμουν ποτέ ότι όντας φίλος και συναγωνιστής στους αγώνες επί χρόνια, θα αμφισβητούσες την εντιμότητά μου. Δήλωσες στα Μ.Μ.Ε. ότι «Λόγω της διαδρομής του και των αγώνων του, δεν θέλω να πιστέψω αυτά που ακούγονται και επίσημα αλλά και υπόγεια περί διαπλοκής». Ένας σωστός άνδρας και μάλιστα φίλος (?) αυτόματα έπρεπε να διαψεύσει τους συκοφάντες και όφειλες να με ενημερώσεις να λάβω τα μέτρα που και η νομοθεσία αλά και η αξιοπρέπεια μου επιβάλλουν. Επειδή έχετε επαναλάβει παρόμοιες δηλώσεις εις βάρος μου και οι «πισώπλατες μαχαιριές» συνεχίζονται, αντιλαμβάνομαι ότι έχετε δρομολογήσει άλλες καταστάσεις στην Κορινθία για τους Οικολόγους Πράσινους. Περίμενα ότι παρόμοιους χαρακτηρισμούς θα έπρεπε να τους καταδικάσεις εν τη γενέσει τους. Το Κοινωνικό Φόρουμ Κορινθίας έχει επιλέξει μια πολιτική και κάνει τη δουλειά του προσπαθώντας να δημιουργήσει ρήγματα επ΄ ωφελεία του. «Χτυπάνε» το Σουσάκι που θα κατασκευαστούν, -αν κατασκευαστούν-, 6 δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 6.000 κ.μ. χημικών, ενώ για την επέκταση της Motor Oil με 9 δεξαμενές των 150.000 κ.μ. η καθεμία, το κάνανε «γαργάρα!». Μήπως αυτές οι δεξαμενές θα περιέχουν αγίασμα? Η απάντηση δεν του αρμόδιου επιτρόπου στην Ευρωβουλή που κατέφυγαν με τον Ευρωβουλευτή κ. Χουντή, ήταν στην πραγματικότητα μια «σφαλιάρα». Όλα αυτά αγαπητέ κ. Σπινθάκη, δεν τα σκέφτηκες; Μήπως μπορείς να δώσεις εσύ μια απάντηση, γιατί δεν μιλάνε για τη Motor Oil την οποία εγώ έχω καταγγείλει πολλές φορές; Αυτά και άλλα πολλά στα λίγα χρόνια που ασχολήθηκα με την Πολιτική Οικολογία με προβλημάτισαν σοβαρά. Εγώ, δεν θα προδώσω τις αρχές μου στα 72 μου χρόνια και θα υπερασπίζομαι την αλήθεια αδιαφορώντας για οποιοδήποτε κόστος. Έτσι με έμαθαν οι γονείς μου. Τα 52 χρόνια της παρουσίας μου στους ενεργούς πολίτες, όχι μόνο στην Ελληνική επικράτεια, αλλά και σε δεκάδες χώρες του πλανήτη, σε όλους τους πολέμους, από τη Βοσνία στο Ιράκ, στη Γιουγκοσλαβία, στο Αφγανιστάν, στην Παλαιστίνη, στο Λίβανο, στη Σομαλία, στην Αιθιοπία, στην Ερυθραία, στο Καμερούν και πάλι στο Ιράκ, με έχουν καταξιώσει στην κοινωνία ως πολίτη του κόσμου και με έχουν κάνει καλύτερο άνθρωπο. Τα πολιτικά σας αξιώματα, σας τα χαρίζω!».