Ηλιάνα Καλαντζή: Με απογοήτευση και πίκρα αποχωρώ από την πολιτική σκηνή

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Με μια ανακοίνωσή της που σίγουρα θα συζητηθεί, η πρ. πολιτευτής – υποψήφια βουλευτής με τη Ν.Δ. στην Κορινθία Ηλιάνα Καλατζή, εξηγεί τους λόγους της αποχώρησής της από την πολιτική σκηνή του νομού. Συγκεκριμένα η ίδια αναφέρει τα εξής: «Θέλω μέσα από αυτό το κείμενο να γνωστοποιήσω σε όσους με στήριξαν και με τίμησαν με την ψήφο τους στις 04/10/2009 την απόφαση μου να αποχωρίσω από την πολιτική σκηνή του νομού μας. Έχοντας κάνει ένα μεγάλο αγώνα στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές με αξιοπρέπεια, ειλικρίνεια και σεβασμό προς τον κάθε ένα πολίτη της Κορινθίας αποφάσισα πως για να διατηρήσω την ακεραιότητα μου, τον αυτοσεβασμό μου και την αλήθεια μου πρέπει να αποχωρίσω από το πολιτικό σκηνικό του τόπου.  Όσα ακολούθησαν μετά τις εκλογές όπου επιστρατεύτηκα με μοναδικό στόχο την στήριξη της παράταξής μου, μου με έκαναν να συνειδητοποιήσω με απογοήτευση και πίκρα πως ακόμα και σήμερα που βρισκόμαστε ως χώρα σε μια πλήρη αβεβαιότητα, η υποκρισία, η αδιαφάνεια και η ατολμία διατηρούν ακέραιη τη θέση τους μέσα στους πολιτικούς κύκλους. Αποφάσισα λοιπόν πως αρνούμαι να γίνω συμμέτοχος στα εγκλήματα ανευθυνότητας και ασυνειδησίας που διαπράττονται καθημερινά από την πολιτική ηγεσία αυτού του τόπου. Αρνούμαι να γίνω κομμάτι ενός απαρχαιωμένου, φοβικού και εγωκεντρικού πολιτικού συστήματος που στερείται κάθε προοπτική αλλαγής και εκσυγχρονισμού. Προσπάθησα να δώσω τον δικό μου τόνο και το δικό μου χρώμα, αυτό των νέων ανθρώπων που είναι αδιαμφισβήτητα οι πιο αδικημένοι σήμερα αλλά αυτό δεν πήρε σάρκα και οστά. Οι νέοι που σήμερα επωμίζονται τα λάθη των προηγούμενων γενιών θα έπρεπε να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και οι απόψεις τους να αποτελούν κεντρικό σημείο προβληματισμού του κάθε κόμματος. Ανταυτού με θλίψη διαπίστωσα πως κάτι τέτοιο θέτει σε κίνδυνο το βόλεμα και την καλοπέραση πολλών που δεν είναι διατεθειμένοι να χάσουν τα κεκτημένα τους».
 
΄Αρνούμαι να συμμετέχω σε ένα σύστημα που τρέφεται 
από  προσωπικές φιλοδοξίες των ίδιων προσώπων΄
 
«Επειδή η ανανέωση έμεινε μόνο στις προεκλογικές υποσχέσεις και προσπαθούν να μας σερβίρουν ξαναζεσταμένη σούπα αρνούμαι να συμμετέχω σε ένα σύστημα που τρέφεται από ματαιοδοξία και προσωπικές φιλοδοξίες των ίδιων προσώπων που σκοπός ύπαρξής τους είναι μόνο η άσκηση εξουσίας ακόμα και αν αυτό σημαίνει την αλλαγή της εκάστοτε ιδεολογίας τους. Επειδή λοιπόν η φωνή μου δεν φιμώνεται και «γλάστρα» δεν γίνομαι, επειδή εγώ δεν είμαι διατεθειμένη στα 28 μου να μπω σε καλούπια, επειδή δεν είχα βλέψεις επαγγελματία πολιτικού, επειδή δεν είχα ποτέ την διάθεση να δημιουργήσω κλίκες και αυλές ούτε είχα «φίλους συνεργάτες και γνωστούς», επειδή εγώ φοίτησα σε δημόσιο σχολείο και δημόσιο πανεπιστήμιο και έμαθα τι θα πει να αγωνίζεσαι και να παλεύεις για αυτά που σου ανήκουν, επειδή ξέρω από την οικογένειά μου πως τα χρήματα βγαίνουν με κόπο και σκληρή δουλειά και όχι με μίζες και διπλοθεσίες αποφάσισα πως θα συνεχίζω να παλεύω με την ίδια τόλμη, την ίδια ειλικρίνεια και ανιδιοτέλεια από την απέναντι πλευρά. Την πλευρά του απλού πολίτη που διεκδικεί ένα καλύτερο μέλλον χωρίς να συμβιβάζεται. Και για να διευκρινίσω την στάση μου γιατί δεν θέλω να αφήσω κανένα σκοτεινό σημείο, ενημερώνω όσους διέδιδαν με κακεντρέχεια και για προσωπικό τους συμφέρον ότι με «έψαχναν» ότι εγώ βρισκόμουν στις συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα, στα έδρανα του Πανεπιστημίου, σε εθελοντικές δράσεις για το περιβάλλον, σε συλλόγους νέων άνεργων και απολυμένων, στις διαμαρτυρίες και τις κινητοποιήσεις που γίνονται κάθε μέρα και όχι στα καφενεία να ασκώ μικροπολιτική και να χτίζω κλίκες και περιβάλλον ούτε στα κεντρικά γραφεία του κόμματος να χτυπάω κάθε μέρα τις πόρτες μήπως και γίνω αρεστή και πιάσω και καμία θεσούλα ξώφαλτσα. Ευχαριστώ θερμά όσους πίστεψαν σε μένα και τους θυμίζω πως ο αγώνας και η καθημερινή μάχη συνεχίζεται αδιάκοπα από άλλα πόστα όπου επικρατεί η ελεύθερη έκφραση, το ειλικρινές και όχι το πλαστό ενδιαφέρον, η παραγωγική σκέψη και το συλλογικό συμφέρον».