Απάντηση Β. Κελλάρη στη Ν.Ε. του Συνασπισμού

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011


Κατ΄ αρχήν θέλω να εκφράσω τη λύπη μου για την ευκολία που χρησιμοποιείτε εκφράσεις αήθεις και οι οποίες δεν σας τιμούν. Δεν θα σας ακολουθήσω. Εξ΄ αρχής σας καθιστώ γνωστό ότι δεν διαπραγματεύομαι με κανέναν την αλήθεια και δεν υπολογίζω το πολιτικό κόστος όπως κάποιοι άλλοι. Η πορεία μου άλλωστε το αποδεικνύει. Τα διαλαμβανόμενα στην αήθη επίθεσή σας αποδεικνύουν ότι «διυλίζεται τον κώνωπα και καταπίνετε την κάμιλο». Στο δημοσίευμα μου από 12-4-2011 σημειώνω: «Εμείς ως ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ θα παρακολουθήσουμε και την εγκατάσταση και τη λειτουργία της επιχείρησης και εφόσον διαπιστώσουμε παρεκκλίσεις από τα προβλεπόμενα ή δυσλειτουργίες με επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον ή στην υγεία των εργαζομένων, θα παρέμβουμε άμεσα με όσα η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει. Και τούτο διότι γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα δυστυχώς, η κατάσταση με τη βιομηχανία είναι ανεξέλεγκτη  και ποτέ δεν θα επιθυμούσαμε να δημιουργηθεί μια ιστορία παρόμοια με αυτή των Οινοφύτων». Να σας πληροφορήσουμε επίσης ότι στον ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ διαθέτουμε και Χημικό (Διευθυντή του Χημείου του Κράτους) και Χημικό Μηχανικό και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Σε ότι αφορά την απάντηση της Κομισιόν, θα πρέπει να τα γράφετε όλα, όχι τα μισά. Όπως π.χ. ότι: «Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα –όπως στην προκειμένη περίπτωση-, να προσβάλουν συνολικά την εκτίμηση περιβαλλοντικής μελέτης του έργου λόγω των στοιχείων στα οποία βασίστηκε, εάν τα στοιχεία αυτά δεν αποτυπώνουν την πραγματική κατάσταση». Κι εγώ ερωτώ: Προσφύγατε; Ή μήπως κάνετε διάγνωση της ασθένειας χωρίς να έχετε δει τον ασθενή; Σχετικά με τη διέλευση των χημικών σε δρόμο που περνά και αγωγός φυσικού αερίου και υπάρχει κίνδυνος της αλληλουχίας (φαινόμενο domino) , παρότι οι Ευρωπαϊκές οδηγίες προβλέπουν απόσταση ασφαλείας 0,60 εκατοστών, η σχετική μελέτη προβλέπει ότι οι σωληνώσεις των χημικών θα περάσουν πάνω από το δρόμο, εναερίως και σε ύψος 5 μέτρων, πράγμα που θα γνωρίζατε, αν είχατε συναντηθεί με εκπρόσωπο της εταιρείας. Σε ότι αφορά τη διαφοροποίηση του περιφερειακού συμβούλου των οικολόγων πράσινων, θα έπρεπε να αντιληφθείτε καθόσον ήμουν σαφής στις δηλώσεις μου, ότι ενήργησα ως πρόεδρος του ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ και έχω την αυτονομία μου γι΄ αυτό και δήλωσα ότι, ο ίδιος διαπίστωσα. Αντιλαμβάνομαι βεβαίως την προσπάθειά σας και ποιες σκοπιμότητες υποκρύπτει η επίθεση στο πρόσωπό μου. Δεν θα σας ακολουθήσω, σας το έχω ήδη δηλώσει γιατί δεν είναι των δικών μου αρχών. Θέλω επίσης να υπενθυμίσω για άλλη μια φορά ότι οι χημικές πρώτες ύλες που θα διακινούνται είναι φυτικές , δεν είναι τοξικές και γι΄ αυτό δεν εμπίπτουν στην οδηγία SEVEZO 2  λόγω χαμηλού κινδύνου. (απόβλητα γενικώς δεν προβλέπονται εκτός από τα ανθρώπινα). Όσο για τις αποφάσεις του Δήμου Αγίων Θεοδώρων και του Νομαρχιακού συμβουλίου, δικαιούμαι να έχω σοβαρές επιφυλάξεις όπως θα έχετε και εσείς άλλωστε, γι΄ αυτό είναι ανώφελο να τις επικαλείστε. Τέλος, «από την επίσκεψή μου στο χώρο που θα κατασκευαστεί η μονάδα-προσέξτε, θα κατασκευαστεί, άρα δεν είδα τίποτα συγκεκριμένο-, ότι η εγκατάσταση θα είναι ασφαλής. Διαθέτει μαντικές ικανότητες;». Εδώ πια ομολογείτε ότι εσείς διαθέτετε μαντικές ικανότητες!! Και το αποδεικνύετε διότι ούτε τις ολοκληρωμένες μελέτες είδατε, ούτε τον χώρο και μέχρι πριν λίγο καιρό μιλούσατε για «τοξικά και ραδιενεργά απόβλητα»!!! Ποιος έχει λοιπόν τις μαντικές ικανότητες; Εγώ ή εσείς; Σε ότι αφορά την πρόσκληση να αναζητήσουμε και πάλι δρόμους συνεννόησης και συνεργασίας… είμαι πάντα πρόθυμος υπό την προϋπόθεση ότι θα ανακαλέσετε ό,τι έχετε πει εις βάρος μου».