Π. Μπεγλίτης: Κανείς δεν θα βγει αλώβητος από αυτή την κρίση

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν όσα είπε στον Σκάι ο Κορίνθιος αν. υπουργός Άμυνας Π. Μπεγλίτης, σχετικά με τον ίδιο και τους συναδέλφους του σχετικά με τη μεγάλη κρίση την οποία διανύουμε, κάνοντας λόγο για ευθύνη και «τσαλάκωμα» και για έναν «πόλεμο» όπου θα υπάρχουν τραυματισμοί και απώλειες. Συγκεκριμένα ο κ. Μπεγλίτης στο χαρακτηριστικό απόσπασμα τόνισε: «Είμαι υπουργός, είμαι στέλεχος και πρέπει να αναλαμβάνω την ευθύνη μου. Δεν είμαι εκεί που με έβαλε ο πρωθυπουργός για να "την κάνω με μικρά πηδηματάκια", μη αναλαμβάνοντας πολιτικό κόστος. Θα τσαλακωθούμε όλοι. Δεν υπάρχει χώρος για κανέναν να βγει αλώβητος από αυτήν την κρίση. Ασφαλώς τα λέω αυτά και για τους συναδέλφους μου. Γίνεται ένας "πόλεμος" και θα υπάρξουν τραυματισμοί και απώλειες. Δεν είμαστε στις χαλαρές συνθήκες του παρελθόντος. Είναι "πόλεμος" για να σώσουμε τη χώρα».