Ένας σοβαρός προβληματισμός!!

Τρίτη 24 Μαΐου 2011


Του Γ. Ρουμελιώτη
 
Τις τελευταίες μέρες έχω έναν σοβαρό προβληματισμό: Να πάω φέτος διακοπές ή «θα μου την πέσει» η Άνγκελα? Και αν πάω, πόσο να πάω; 5 μέρες, 3 μέρες ή να φύγω το πρωί και να γυρίσω το βράδυ; Κι αν έχει στείλει κάποιον δικό της εκεί που θα είμαι και με δει, με τι μούτρα θα τον αντικρίσω; Όλα αυτά περιτριγύριζαν στο μυαλό μου προχθές το βράδυ και δεν άφησαν να κλείσω μάτι. Άσε που είδα στον ύπνο μου την Άνγκελα να μου αρπάζει τα λεφτά των διακοπών και να μου κάνει πρόταση να πάω να δουλέψω αυτές τις λίγες μέρες σε φάμπρικα στη Γερμανία και μου ήρθε κόλπος!! Συν τον εφιάλτη που την είδα μπροστά μου! Και τότε, μου ήρθε η ιδέα να πάω και να της κάνω κι εγώ μια πρόταση: Δεν μας δίνεις κυρά μου τα 500 δις των Γερμανικών αποζημιώσεων (μαζί με τους τόκους), ώστε και να ξοφλήσουμε, αλλά και να μπορούμε ανενόχλητοι να κάνουμε τις διακοπές μας; Αλλά μετά σκέφτηκα να κάτσω στ΄ αυγά μου, γιατί άμα σκυλιάσει η Άνγκελα μπορεί να ζητήσει και τίποτα άλλο. Μπορεί να πει να σταματήσουμε να οδηγούμε αυτοκίνητο γιατί καίει καύσιμα, να σταματήσουμε να πηγαίνουμε στην καφετέρια και να ξοδεύουμε χρήματα στον καφέ, να σταματήσουμε να πηγαίνουμε στη θάλασσα το καλοκαίρι γιατί όλο και κάτι θα ξοδέψουμε κι εκεί… Με λίγα λόγια, η πρότασή της θα είναι, 12 ώρες δουλειά, 7-8 ώρες ύπνο αφού θα είσαι «πτώμα» και με το ζόρι 4 ώρες, όχι για διασκέδαση εξωτερική, αλλά καμιά τηλεόραση, ή συνάντηση στο σπίτι με φίλους. Μάλλον δεν θέλει να καταλάβει η «αγαπητή μας» Άνγκελα ότι οι Έλληνες έχουν άλλη νοοτροπία και ότι ο ήλιος και η θάλασσά της είναι μοναδικά στον κόσμο. Την ξεγνοιασιά της θάλασσας και του καυτού ήλιου, το ουζάκι με το μεζέ, το Πασχαλινό γλέντι, τα πανηγύρια στα χωριά που συγκεντρώνονται όλοι τα καλοκαίρια, δεν θα σας κάνουμε τη χάρη να τα κόψουμε. Ή μάλλον, κάτι μπορούμε να κόψουμε, αν επιμένετε τόσο: Θα σταματήσουμε να αγοράζουμε κάθε είδους Γερμανικά προϊόντα, από μία καρφίτσα, μέχρι ένα αεροπλάνο. Γιατί έχουμε κι εμείς προτάσεις περικοπών. Τι λέτε;