2η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Της Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου

Κύριε Πρόεδρε, Η μη ένταξη της ανωτέρω επερώτησής μου, η οποία έχει κατατεθεί από 26/2/2011!!!, με την οποία ζητώ να απαντήσει ο κ. Περιφερειάρχης γιατί ασκεί με συγκεντρωτικότατο τρόπο διοίκηση, με συνέπεια να δυσκολεύεται η εξυπηρέτηση των πολιτών και η λειτουργία των υπηρεσιών και γιατί δεν εκχωρεί το δικαίωμα υπογραφής στους Διευθυντές των υπηρεσιών και στους Αντιπεριφερειάρχες των Περιφερειακών Ενοτήτων, ώστε να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση των πολιτών και η δουλειά των υπαλλήλων, αποτελεί ακραία προκλητική ενέργεια. Είναι δείγμα φασιστικής λογικής του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν». Δεν έχει κανένα δικαίωμα ο κ. Περιφερειάρχης να μην τηρεί τον κανονισμό λειτουργίας του Περιφερειακού Συμβουλίου, ο οποίος ορίζει σαφώς ότι οι επερωτήσεις συζητώνται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στην πρώτη ή δεύτερη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου. Είναι άκρως προκλητικό αυτό που γίνεται, να έχουν μεσολαβήσει 5 τακτικές συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου από τις 26/2/2011 και να μην εντάσσεται η επερώτησή μου στην ημερήσια διάταξη. Και αυτή η συμπεριφορά γίνεται ακόμα πιο προκλητική όταν στο προηγούμενο συμβούλιο της 16ης Μαΐου είχε αποφασιστεί ότι θα συζητηθεί. Κύριε Πρόεδρε, αν ο κ. Περιφερειάρχης δεν μπορεί να απαντήσει στην ερώτησή μου και γι’ αυτό αρνείται να συζητηθεί, είχατε υποχρέωση εσείς να εφαρμόσετε τον κανονισμό. Αφού λοιπόν δεν εφαρμόζετε τον κανονισμό, δεν έχει κανένα νόημα πλέον να ζητάμε απαντήσεις. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι και για μας, για την επικοινωνία με τον κόσμο και την ανάδειξη των προβλημάτων. Τέλος, αφού απαξιείτε εσείς να απαντήσετε στην επερώτησή μου, απαξιώ και εγώ να ακούσω τις απαντήσεις του κ. Περιφερειάρχη στις άλλες μου επερωτήσεις. Ζητώ λοιπόν να βγουν όλες οι επερωτήσεις μου από την ημερήσια διάταξη της προσεχούς συνεδρίασης.