Επιμελητήριο Κορινθίας: Συνάντηση με αντικείμενο την στήριξη των Κορινθιακών προϊόντων και επιχειρήσεων

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012


Πολύ σημαντική συνάντηση διοργάνωσε το Επιμελητήριο Κορινθίας την Τετάρτη 6 Ιουνίου με αντικείμενο την στήριξη των Κορινθιακών προϊόντων και επιχειρήσεων. Συμμετείχαν οι επιχειρήσεις Club Hotel Casino Loutraki, Motor Oil, Landis+Gyr, Super Market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, ΄΄Εν Αρχή ΄΄ Ενοικιαζόμενες Κατοικίες, Delmocca , Fereikos Gefsis, Galaxy Hotel, Katsaros Flowers, LTO Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Λουτρακίου, Αναστασιάδης Βασίλης, Γάτσιου Ζαχαρούλα Γεωργίου Αθανάσιος, ΕΥ.ΙΟΧΑΡΤ, Κτήμα Γκιούλη, Οινοποιείο Λαυκιώτη, Οινοποιείο Λαφαζάνη Περίανδρος Αθανασόπουλος, Σοκολατοποιία Κοχύλι, Τελχινία Βιολογικά Προιόντα, Τσώτου Παγώνα, Υαλοσετ, Φραγκιάς Σωκράτης. Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας Βασίλης Νανόπουλος αφού ευχαρίστησε για την παρουσία τους παρισταμένους , αναφέρθηκε στα οφέλη που αναμένονται από την συνάντηση και την σημασία που έχει για την τοπική αγορά η δημιουργία και η προτίμηση των τοπικών προϊόντων που είναι υψηλής ποιότητας και αναζητά ο επισκέπτης του νομού . Περιέγραψε επίσης τις ενέργειες που έχει δρομολογήσει το Επιμελητήριο για την προβολή της Κορινθίας με διαφημιστικό υλικό, εκθέσεις,  τοπικά σύμφωνα ποιότητας κλπ. Αποφασίστηκε  να γίνουν άμεσα συγκεκριμένες ενέργειες μερικές από τις οποίες είναι οι  εξής :
1.     Συνεργασία εστιατορίων, ξενοδοχείων, οινοποιών για ενημέρωση των επισκεπτών και διοργάνωση τουριστικών πακέτων
2.     Δειγματοδιανομή και γευσιγνωσία κορινθιακών κρασιών στους υπεύθυνους αγορών μεγάλων επιχειρήσεων, ξενοδοχείων  και εστιατορίων
3.     Προώθηση των ποιοτικών επώνυμων τοπικών προϊόντων που ο παραγωγός εγγυάται την ποιότητα
4.     Μαθήματα επιδοτούμενα από το Επιμελητήριο σε εμπλεκομένους στο χώρο εστίασης για την βελτίωση υπηρεσιών
5.     Βελτίωση της επικοινωνίας για να γνωρίσουν οι Κορίνθιοι τα κορινθιακά προϊόντα, επισκέψεις σε σχολεία, ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου και σύνδεση προϊόντων και επιχειρήσεων. Αναγραφή στο περιοδικό του επιμελητηρίου των προϊόντων και της ζήτησης των αγοραστών
6.     Προώθηση της ιδέας των άμεσων πωλήσεων τύπου δημοπρατηρίου αγροτικών προϊόντων κλπ
7.     Δημιουργία γωνιάς κορινθιακών προϊόντων σε κάθε σούπερ μάρκετ με την ανάλογη σήμανση στο πρότυπο της αλυσίδας Κρητικός για τα προϊόντα Αργολίδος
8.     Εκθετήριο  τοπικών προϊόντων και πωλήσεις σε επίκαιρα σημεία όπως ο Ισθμός Κορίνθου
9.   Στις δωροεπιταγές  των επιχειρήσεων προς τους εργαζομένους να προκρίνονται τα τοπικά προϊόντα πχ κρασί αντί για ουίσκι
10.  Δημιουργία κατάλληλης κουλτούρας και ενημέρωσης των καταναλωτών  αρχίζοντας από τα σχολεία πχ εκδρομές σε τοπικές  επιχειρήσεις για να μάθουν ποιος παράγει τι και πως , να κερδηθεί η εμπιστοσύνη στους τοπικούς παραγωγούς και να γίνει γνωστό τι παράγει κάθε περιοχή
11.  Πιστοποίηση τοπικών προϊόντων
12.   Ενημερωτικά περίπτερα – info kiosk
13.  Βραβεία  επιχειρήσεων ετησίως για την καλύτερη προβολή των τοπικών προϊόντων
14.  Εκπτωτικά κουπόνια για τοπικά προϊόντα
15.  Ειδική προβολή στη Πανελλήνια έκθεση Κορινθία 2012 που θα γίνει 26-30 Σεπτεμβρίου στην Κόρινθο .
 Για οποιαδήποτε συμπληρωματική ενημέρωση  επικοινωνήστε με το επιμελητήριο Κορινθίας. Πληροφορίες: 2741024464 - www.Korinthiacc.gr email:keta@korinthcc.gr