Τάσος Χωρέμης: Έχω παραιτηθεί από κάθε διεκδίκηση αναδρομικών

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Δεν ανήκω στους συνταξιούχους βουλευτές και έχω επανέλθει εδώ και καιρό στην εργασία μου, τόνισε ο πρ. βουλευτής Κορινθίας

Τη θέση του σχετικά με τις αγωγές που έχουν καταθέσει πρώην βουλευτές για αναδρομικά και αποζημιώσεις περασμένων ετών, εξέφρασε και ο πρ. βουλευτής Κορινθίας του Π.ΑΣΟ.Κ. κ. Τάσος Χωρέμης. Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν ανήκει στους συνταξιούχους βουλευτές και ότι έχει επανέλθει στην εργασία του και δια του πληρεξούσιου δικηγόρου του έχει παραιτηθεί κάθε διεκδίκησης. Να σημειωθεί ότι το θέμα των διεκδικήσεων πρ. βουλευτών που ζητούν πολλά εκατομμύρια ευρώ σε μια εποχή σκληρής λιτότητας για μισθωτούς και συνταξιούχους, έχει προκαλέσει οργή και αγανάκτηση στην κοινή γνώμη. Με επιστολή του πάντως, ο πρόεδρος της Βουλής ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται κανένα θέμα διεκδίκησης αναδρομικών, αφού το θέμα πρέπει να υπογραφεί από τον ίδιο, κάτι που δεν έχει κάνει ούτε και πρόκειται να κάνει. Στην ανακοίνωσή του ο κ. Χωρέμης συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής: «Από την προσφυγή του 2007 για τα εν λόγω αναδρομικά, δια του πληρεξουσίου δικηγόρου μου έχω παραιτηθεί κάθε διεκδίκησης. Δεν ανήκω στους συνταξιούχους βουλευτές και έχω επανέλθει εδώ και καιρό στην εργασία μου. Συνεπώς οποιαδήποτε συζήτηση για το θέμα δεν με αφορά».