Άτομο με αναπηρία αδυνατεί να πληρώσει το χαράτσι της ΔΕΗ

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

«Ας μου κόψουν το ρεύμα, δεν έχω άλλη λύση. Θέλω να πληρώσω, αλλά δεν έχω!», τόνισε χαρακτηριστικά ο 60χρονος

Ένα άτομο με αναπηρία έφτασε χθες το πρωί στη ΔΕΗ Κορίνθου με σκοπό να προβεί σε διακανονισμό για το χαράτσι που πρέπει να πληρώσει. Δυστυχώς όμως για τον ίδιο, δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί από κανέναν υπάλληλο, αφού του είπαν ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο, το ρεύμα μαζί με το χαράτσι, πρέπει να πληρωθεί ολόκληρο. Ο ίδιος όμως, δεν είχε τα χρήματα για να πληρώσει, παρόλο που θα το ήθελε. Σχετικά με το θέμα ο 60χρονος ανέφερε: «Μας ήρθε το χαράτσι, αλλά δεν έχω να πληρώσω. Είχα κάνει ρύθμιση για το προηγούμενο ρεύμα. Πώς να πληρώσω; Ήρθα για ρύθμιση και μου είπαν ότι πρέπει να πληρωθεί ολόκληρο. Εγώ χρωστάω ήδη το προηγούμενο, πώς να πληρώσω ολόκληρο τώρα, μαζί με το χαράτσι; Δεν έχω! Είναι επιπλέον 190 ευρώ συν το λογαριασμό της ΔΕΗ. Ας μου κόψουν το ρεύμα, δεν έχω άλλη λύση. Θέλω να πληρώσω, αλλά δεν έχω! Ας έρθουν να το κόψουν, τους περιμένω. Δεν υπάρχει άλλη λύση από την πλευρά μου. Είμαι σε απελπισία και σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Ζητιάνος πάντως δεν γίνομαι, προτιμώ να κρεμαστώ, παρά να γίνω επαίτης!».