"Βόμβα" Ανδρουλάκη: Τι θα κάνει αν δεν πάρει ισχυρό διψήφιο ποσοστό

Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

 


Υπέρ του συστήματος της απλής αναλογικής, τάχθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, σε τηλεοπτική του συνέντευξη σήμερα το πρωί, κατά την οποία αναφέρθηκε σε όλα τα θέματα της επικαιρότητας, και τις επικείμενες εκλογές.

Ο κ. Ανδρουλάκης,  επανέλαβε την άποψή του πως δεν πρέπει να είναι πρωθυπουργός μετά τις επικείμενες εκλογές ούτε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ούτε ο Αλέξης Τσίπρας, λέγοντας «δεν θα υποδείξω εγώ ποιος θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός», και εξήγησε πως «ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί θα πρέπει να είναι ευρείας αποδοχής».

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο κ. Ανδρουλάκης, έθεσε τον εκλογικό πήχη του ΠΑΣΟΚ, κάνοντας λόγο για ένα ποσοστό πολύ υψηλότερο από αυτό που είχε στις προηγούμενες εκλογές. Μάλιστα ανέφερε χαρακτηριστικά ότι στόχος είναι ένα «ισχυρά διψήφιο ποσοστό».

Ερωτηθείς τι θα κάνει ο ίδιος, αν δεν καταφέρει το ΠΑΣΟΚ να έχει διψήφιο ποσοστό απάντησε: «Για έμενα ο στόχος μου είναι αυτό που βρήκα να το πάω παρακάτω. Αν δω ότι δεν τα έχω καταφέρει, προφανέστατα θα θέσω τον εαυτό μου σε οποιαδήποτε αξιολόγηση, όπως αξιολογούμαι εγώ, αξιολογούνται όλα τα στελέχη του κόμματος μας».