Σκληρή κριτική Ψαράκη στον Α. Κλαδούχο

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

  • "Όσο παραμένετε στη θέση σας είστε επιζήμιος για το Δήμο!", είπε ο πρ. Αντιδήμαρχος
  • Τι αναφέρει στη λακωνική του απάντηση ο Δήμαρχος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης
Ιδιαίτερα σκληρή κριτική άσκησε ο πρ. Αντιδήμαρχος Ξυλοκάστρου και δημοτικός σύμβουλος Π. Ψαράκης στην ομιλία του στο τελευταίο Δ.Σ. με την οποία δήλωσε ότι ανεξαρτητοποιείται από σύμβουλος της πλειοψηφίας. Παραθέτουμε μέρος της επιστολής που διάβασε μέσα στο συμβούλιο, στην οποία μεταξύ άλλων ανέφερε: «Στο ξεκίνημα της 1ης δημοτικής  θητείας τοποθετήθηκα σε ένα κρίσιμο  και δύσκολο πόστο στο οποίο κατά γενική ομολογία αγωνιζόμενος με όλες μου τις δυνάμεις πετύχαμε εν πολλοίς  να είμαστε συνεπείς στις προεκλογικές μας δεσμεύσεις(κυρίως για ισόρροπη ανάπτυξη) τις οποίες από κοινού με τους δημότες είχαμε συναποφασίσει κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Πιστεύω  αυτήν  μας την αγωνιστικότητα-ομαδικότητα- καθώς και την προσήλωση στους στόχους, που είχαμε θέσει, ότι εξετίμησαν θετικά  οι δημότες και μας έδωσαν εντολή να συνεχίσουμε και τη δεύτερη δημοτική θητεία. Την επιλογή μου σε θέση ευθύνης την  απαίτησαν οι δημότες μας οι οποίοι και στις τρεις διαδοχικές μας νίκες με επέλεξαν 3ο ,1ο και 2ο αντίστοιχα δημοτικό σύμβουλο στη σειρά εκλογής των δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας. Άρα δεν μου χαρίστηκε τίποτα και η τοποθέτηση μου σε θέση ευθύνης ήταν  αξιοκρατική απόφαση και θέληση του κυρίαρχου δημότη. Όσο ήμουν αντιδήμαρχος τις απόψεις μου τις εξέφραζα πάντα με παρρησία και μαχητικότητα στα εβδομαδιαία μίτινγκ της δημοτικής αρχής με σκοπό να είμαι χρήσιμος και όχι αρεστός. Από την 1-1-2011που δεν είμαι μέλος της δημοτικής αρχής ως δημοτικός σύμβουλος έχω καθήκον να εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου  στο μοναδικό θεσμοθετημένο όργανο που είναι το Δ.Σ και δεν μπορώ να παραιτηθώ αυτής μου της αποστολής. Από  την αρχή της δεύτερης θητείας και μετά άρχισε σταδιακά  να αναδεικνύεται ο πραγματικός χαρακτήρας του επικεφαλής μας  ένας χαρακτήρας ασύμβατος με τη θέση του δημάρχου.  Πάρα πολλές φορές είχα επισημάνει το απαράδεκτο των συμπεριφορών(όχι μόνο στο πρόσωπο μου) πλην όμως μάταια».

Η παράταξή μας θυμίζει λαϊκή αγορά όπου ο καθένας πουλάει ό,τι θέλει…
«Λανθασμένα τελικά  υπέκυψα στο να είμαι  και πάλι υποψήφιος μπροστά στον κίνδυνο της παλινόρθωσης ,αφού είναι γνωστό πως έξι μήνες πριν τις τελευταίες εκλογές είχα αποφασίσει να μην είμαι υποψήφιος και είχα ενημερώσει και το δήμαρχο. Μετά την 1-1-2011  το δημοτικό μας συμβούλιο και κυρίως η παράταξη μας θυμίζει λαϊκή αγορά όπου ο καθένας πουλάει ό,τι θέλει και με όποιον τρόπο θέλει. Δηλαδή κάποιοι συνάδελφοι έχοντας βροντερή φωνή και θέλοντας να φανούν βασιλικότεροι του βασιλέως και προστάτες της παράταξης περισσότερο ακόμη  και  εκείνων που τη δημιούργησαν αντιδρούν αλόγιστα και ανεξήγητα ακραία με μοναδικό αποτέλεσμα την αυτοακύρωση  τους, άλλοι βουβοί και απογοητευμένοι έχοντας γνώση για το που οδηγούμεθα  και άλλοι βουβοί αλλά χαρούμενοι (γιατί άραγε;), περιμένουν να τους δοθεί το σύνθημα για ανάταση της χειρός και ο καθένας για τους δικούς του λόγους θα πει το ναι σε όλα.  Όσο για τον επικεφαλής μας μιλά πάντα σε α΄ πληθυντικό πρόσωπο ακόμα και όταν αναφέρεται στον εαυτό του. Είναι και αυτό μια υποκρισία του φαίνεσθαι, το πράττειν είναι διαφορετικό. Δηλαδή αν η ενέργεια είναι επιτυχής ,έγινε από τον δήμαρχο ή με το δήμαρχο, διαφορετικά η ενέργεια έγινε χωρίς το δήμαρχο και έτσι δεν έχει ποτέ ευθύνη για τίποτα και φυσικά δεν λέει ποτέ συγνώμη, έκανα λάθος ,λάθος είναι  όσοι δεν καταλαβαίνουν ό,τι όλα γίνονται σωστά και καλά. Για παράδειγμα όλα πάνε καλά στη δημοτική ενότητα Ξυλόκαστρου και ακόμα πιο καλά στην δημοτική ενότητα Ευρωστίνης και είναι το λιγότερο λάθος όσοι δεν το αποδέχονται.

Κύριε Δήμαρχε είστε μακριά από την κοινωνία…
Δεν μπορούσε και το Δ.Σ μας  να μην μολυνθεί από τη βασιλεύουσα δύναμη του λαϊκισμού με κύριο  υπεύθυνο τον δήμαρχο πού υιοθέτησε πολλές φορές αιτήματα εν πολλοίς  παράλογα με μοναδικό στόχο να είμαστε αρεστοί. Κύριε δήμαρχε, είστε μακριά από την κοινωνία, δεν θέλετε να καταλάβετε  τι συμβαίνει, πάψατε πια να  εμπνέετε, δεν έχετε  όραμα και το χειρότερο όλων είναι ότι ακυρώσατε και αδρανοποιήσατε  το πιο ψαγμένο κομμάτι της κοινωνίας μας. Κύριε δήμαρχε  ,όσο παραμένετε  στο Δήμο μπορεί να είναι ωφέλιμο για σας, όμως είναι επιζήμιο για το Δήμο. Κυρίες και κύριοι , στο κλίμα που παραπάνω περιέγραψα δεν μπορώ να συνεχίζω να βιάζω την συνείδησή μου ,δεν μπορώ τα όνειρά μου για τον Δήμο να τα ζω σαν εφιάλτες, ούτε μπορώ να δεχθώ να καταρρέουν τα πιστεύω που μου μετέδωσαν κάποιες ηρωικές μορφές δασκάλων μου , αφού αυτοί είναι τα πρότυπα μου, ούτε τέλος  μπορώ στο όνομα μιας παράταξης που έχει εκφυλιστεί οι αποφάσεις της να είναι επιλογές  ενός και μόνο ατόμου και όλοι οι άλλοι να καλούνται να πουν το  ναι ή το μεγάλο όχι εάν η συνείδηση τους το επιβάλλει. Επειδή είμαι βέβαιος ότι η ελληνική κοινωνία διαθέτει  ακόμη  υγιείς δυνάμεις αντίστασης σε ότι  παραπάνω περιέγραψα ,θα παραμείνω και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για  να κινητοποιώ και να ενθαρρύνω, ώστε να συγκροτηθεί ένας άξονας αξιόπιστων ιδεών και πεποιθήσεων ,ένας άξονας δημιουργίας και προόδου.  Κυρία πρόεδρε του Δ.Σ ,επιθυμώ στο εξής την ανεξαρτητοποίηση μου με βάση το Ν.3852/2010 άρθρο 66 & 4 με ό,τι αυτό συνεπάγεται σχετικά με την ενημέρωση μου για τα δημοτικά θέματα».

Α. Κλαδούχος:
Ο καθένας κρίνεται για όσα λέει και για όσα πράττει

Σε μια λακωνική απάντηση ο Δήμαρχος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης ανέφερε τα εξής: «Ο καθένας κρίνεται για όσα λέει και για όσα πράττει. Κριτής μας είναι μόνο ο λαός».