Περιφέρεια Πελοποννήσου: Εκπόνηση μελετών βιωσιμότητας για έργα του ΟΣΕ σε Κορινθία και Λουτράκι

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Η εκπόνηση τριών  νέων έργων του ΟΣΕ: προέκταση του προαστιακού προς Λουτράκι, επαναλειτουργία του ενδομεσσηνιακού δικτύου, καθώς και ενεργοποίηση της γραμμής Κόρινθος - Μυκήνες - Άργος - Ναύπλιο, αποτέλεσε το αντικείμενο συνάντησης του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη με τον πρόεδρο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, στα γραφεία του οργανισμού στο Μεταξουργείο. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, παρουσίασε τον στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας σημειώνοντας το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την υλοποίηση των τριών αυτών έργων, που θα προσφέρουν σημαντικά οφέλη στις περιοχές που θα αναπτυχθούν, αυξάνοντας την κινητικότητα των πολιτών και δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα περιβάλλον ταχύτατων μετακινήσεων ανταγωνιστικών του οδικού δικτύου. Ο κ. Τατούλης ζήτησε από τον πρόεδρο του ΟΣΕ να εκπονηθούν μελέτες βιωσιμότητας και για τα τρία αυτά έργα και δεσμεύτηκε να εντάξει τα έργα αυτά στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας, δεδομένου ότι αποτελούν δομικά στοιχεία του στρατηγικού σχεδιασμού τον οποίο με μεθοδικότητα και μεγάλη υποστήριξη από το ΠΕΣΥ Πελοποννήσου εφαρμόζει η πρώτη αιρετή διοίκηση της Περιφέρειας. Για την επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ζήτησε να γίνει με τις προδιαγραφές του ηλεκτρικού τραίνου που σήμερα φτάνει μέχρι το Κιάτο, με στόχο την ενδυνάμωση της εμπειρίας μετάβασης σε ένα τόπο που αποτελεί μια σύγχρονη λουτρόπολη, με προσέλκυση νέων ανθρώπων που ταυτόχρονα θα αποκτήσουν την παιδεία μετακίνησης με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Ο πρόεδρος του ΟΣΕ σχολιάζοντας το αίτημα αυτό σημείωσε ότι μια τέτοια επένδυση με τα σημερινά δεδομένα θα μπορούσε να οδηγήσει σε κόστος που μπορεί να είναι μικρότερο του συνολικού κόστους των διοδίων για μετάβαση στο Λουτράκι. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου σημείωσε πάντως ότι για τις μελέτες βιωσιμότητας θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ο στρατηγικός σχεδιασμός της Περιφέρειας για δημιουργία δημοπρατηρίου αγροτικών προϊόντων στην ευρύτερη περιοχή της Κορίνθου που θα δημιουργήσει αναγκαιότητα και εμπορικών μεταφορών στην περιοχή.