Ε. Ανδριανάκος: Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να κάνω σωστά τη δουλειά μου

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Λακωνική ήταν η απάντηση του Δημάρχου Νεμέας Ε. Ανδριανάκου στις δηλώσεις του πρ. Δημάρχου Κ. Καλατζή πριν λίγες μέρες στην ΄Π΄. Ο κ. Καλατζής αναφερόμενος στις δηλώσεις Ανδριανάκου περί απουσίας του πρώτου από τον τελευταίο απολογισμό του 2010 και των του πρώτου εξαμήνου του 2011, ανέφερε ότι «αντί ο κ. Ανδριανάκος να μέμφεται την απουσία μου, καλό θα είναι να χαίρεται για την απουσία μου από τις τελευταίες Δημοτικές εκλογές, γιατί αν δεν υπήρχε αυτή, (η απουσία), ο ίδιος δεν θα γινόταν ποτέ Δήμαρχος Νεμέας!». Απαντώντας ο κ. Ανδριανάκος ανέφερε: «Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να κάνω σωστά τη δουλειά μου και να είμαι χρήσιμος στην περιοχή μου και στους Δημότες μου. Για όλα τα άλλα, ουδέν σχόλιον».