Κατήγγειλε απειλές από τη Χρυσή Αυγή ο Ανδριανάκος – Τι απάντησε ο βουλευτής του κόμματος

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012



Συνέντευξη τύπου παραχώρησε σήμερα στις 10:00 το πρωί ο Δήμαρχος Νεμέας Ε. Ανδριανάκος, θέλοντας να καταγγείλει ότι δέχτηκε απειλές λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής των εκλογών, από τον νεοεκλεγέντα βουλευτή Κορινθίας της Χρυσής Αυγής κ. Ε. Μπούκουρα. Ο κ. Ανδριανάκος ανέφερε, ότι ο κ. Μπούκουρας, αμέσως μετά τη διαφαινόμενη εκλογή του, του είπε τηλεφωνικώς ότι «πλέον θα είναι υφιστάμενός του» και ότι «από δω και πέρα θα γίνει η σκιά του στη Νεμέα και θα τον κάνει να πετάγεται στον ύπνο του». Απαντώντας ο κ. Μπούκουρας ανέφερε, ότι «αν έχει στοιχεία ο εν λόγω κύριος, καλό θα είναι να χρησιμοποιήσει τη νόμιμη οδό», τονίζοντας ότι όλοι πρέπει να κάτσουν σε ένα κοινό τραπέζι και να ασχοληθούν με τα σοβαρά προβλήματα της περιοχής…

Ε. Ανδριανάκος: Δέχτηκα απειλές και κατέφυγα στις αρχές

Στη συνέντευξή του ο Δήμαρχος Νεμέας ανέφερε: «Θεώρησα αναγκαίο να επικοινωνήσω με τους πολίτες μέσω αυτής της συνέντευξης τύπου για να καταγγείλω ένα γεγονός που συνέβη και κατά τη γνώμη μου το θεωρώ σημαντικό και πρέπει να το γνωρίζει ο κόσμος. Και ξεκινάω με την περιγραφή του γεγονότος: Στις 12:32 σύμφωνα με το κινητό μου, το βράδυ της Κυριακής των εκλογών, βρισκόμουν στο Δημαρχείο μαζί με συνεργάτες, φίλους και υπαλλήλους που είχαν την ευθύνη των εκλογών και δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από συγκεκριμένο αριθμό. Μου συστήθηκε ως βουλευτής Κορινθίας της Χρυσής Αυγής Ευστάθιος Μπούκουρας, του είπα συγχαρητήρια, ξέρω ότι παίρνει έδρα η Χρυσή Αυγή αλλά δεν έχω παρακολουθήσει τη σταυροδοσία. Μου ανέφερε ότι από εκείνη τη στιγμή «είμαι υφιστάμενός του», του είπα «δεν καταλαβαίνω γιατί νιώθεις την ανάγκη να μου το πεις αυτό αυτή τη στιγμή» και ότι «δεν στα έχουνε πει καλά, αλλά θα έχεις το χρόνο να τα μάθεις». Και το αμέσως επόμενο που ακούστηκε από το τηλέφωνο είναι ότι «από δω και πέρα θα γίνω η σκιά σου στη Νεμέα και θα σε κάνω να πετάγεσαι στον ύπνο σου». Και μπαίνει ένα ερώτημα: Πρόκειται για απειλή ή είναι κάτι που θα μπορούσε κανείς να το ξεπεράσει ως κάτι σύνηθες που μπορεί  να συμβεί; Για μένα τρία είναι τα χαρακτηριστικά που το κάνουν άξιο λόγου και που μπορεί κανείς να το χαρακτηρίσει ως απειλή. Τα δύο πρώτα είναι το ύφος και η ένταση της φωνής. Το τρίτο είναι η χρονική στιγμή στην οποία έγινε. Και εξηγούμε: Δεν μπορώ να διανοηθώ, ποιος φυσιολογικός νους μέσα στη χαρά του που έχει εκλεγεί βουλευτής και είχε επιτυχία το κόμμα του, θα έβρισκε τέτοια χαραμάδα μίσους για να πάρει τηλέφωνο τον οποιονδήποτε και να του προσάψει ότι τον έχει βλάψει –που ίσως μπορεί και να τον έχει βλάψει- και να του πει αυτά που είπε σε μένα και να τον απειλήσει. Θεωρώ ότι αυτά τα τρία στοιχεία, είναι αυτά που καταδεικνύουν ότι πρόκειται περί απειλής. Πρέπει δε, ακόμα να καταθέσω, πως την ίδια μέρα –κι αυτό αναφέρθηκε σε μια άτυπη συνεδρίαση που είχαμε του Δ.Σ.- ο δημοτικός σύμβουλος κ. Βαφειάδης, περνώντας έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής, τον σταμάτησε ο συγκεκριμένος άνθρωπος, ο κ. Μπούκουρας, του συστήθηκε πάλι ως βουλευτής, νωρίτερα από το τηλεφώνημα σε μένα και του είπε: «Πες στον Ανδριανάκο, ότι θα τρέμουν τα πόδια του από αύριο το πρωί».

Οι κινήσεις που έκανα…

«Αυτό είναι το γεγονός… Το πρώτο που έκανα ήταν να συζητήσω με τους συνεργάτες μου το θέμα. Δεύτερον, τη Δευτέρα επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Εισαγγελέα και του ανέφερε το γεγονός. Την Τρίτη επισκέφτηκα τον Αστυνομικό Διευθυντή και επίσης τον ενημέρωσα για το γεγονός και την Τετάρτη πήγα ο ίδιος στον Εισαγγελέα παρουσία δικηγόρου, τον οποίο ενημέρωσα και εγγράφως και ζήτησα να γίνουν τα δέοντα που σημαίνει σε πρώτη φάση να τον καλέσει η αστυνομία και να του κάνει συστάσεις. Δεν είμαι απ΄ αυτούς που πιστεύουν ότι τα πολιτικά θέματα αντιμετωπίζονται με μηνύσεις, διατηρώ όμως την επιφύλαξή μου, αν χρειαστεί, εντός του τριμήνου που έχω προθεσμία, να προβώ και στην κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς. Κατέφυγα πρώτα στις αρχές, θέλοντας να καταδείξω ότι η Ελλάδα είναι ακόμα οργανωμένο και δημοκρατικό κράτος με θεσμούς όπως η αστυνομία και η Δικαιοσύνη και ότι σε καμία περίπτωση δεν χωράνε, ούτε μέθοδοι νύχτας –διότι μόνο με μεθόδους νύχτας θα μπορούσε κανείς να ταυτίσει τις απειλές-, ούτε πολύ περισσότερο χωράνε μέθοδοι παρακρατικοί. Γιατί μόνο ως παρακρατική μέθοδο χαρακτηρίζω εγώ τις απειλές. Δεν το έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου και πολύ περισσότερο δεν θα το έκανα αν είχα εκλεγεί πριν από μία ώρα, Δήμαρχος, βουλευτής, ή οτιδήποτε άλλο. Θεώρησα υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για να καταλάβει και ο κόσμος με ποιους έχει να κάνει. Έχει να κάνει με ανθρώπους που χρησιμοποιούν μεθόδους νύχτας, έχει να κάνει με ανθρώπους που επενδύουν στο φόβο –γιατί, τι άλλο ήθελε, εκτός από το να με φοβίσει, ο συγκεκριμένος άνθρωπος;- και για να αποδείξω, πόσο λεβεντόπαιδα είναι αυτά τα παιδιά με τις μαύρες μπλούζες. Γιατί κατά τη γνώμη μου η λεβεντιά δεν ταιριάζει με τις απειλές. Λεβεντιά και απειλές δεν πάνε μαζί. Το τρίτο που ήθελα να καταδείξω ήταν να τους πω, ότι δεν πέτυχαν το σκοπό τους, δηλαδή να με φοβίσουν και μέσα από εμένα να φοβίσουν όλη την κοινωνία και όλη την πόλη. Ήθελα να δείξω λοιπόν, ότι δεν τους φοβάμαι κι αυτό είχα χρέος να το κάνω και απέναντι στους γονείς μου που με μεγάλωσαν, αλλά και απέναντι στα παιδιά μου. Αλλά και για να πω σε όλο τον κόσμο ότι δεν πρέπει να τους φοβάται. Αυτούς τους ανθρώπους που επενδύουν στο φόβο. Στο φόβο από τους μετανάστες, στο φόβο από τους κακούς κατά τη γνώμη τους συμπολίτες μας, κ.τ.λ. Θέλω να πω επίσης, ότι σε καμία περίπτωση δεν ταυτίζω με τέτοιες συμπεριφορές, όλους τους συμπολίτες μου όπως και όλους τους Έλληνες, που σε αυτή την εκλογική διαδικασία επέλεξαν να στηρίξουν τον συγκεκριμένο χώρο. Που είτε παραπλανήθηκαν, είτε για τους δικούς τους λόγους, επέλεξαν κάτι τέτοιο. Κάποιοι είπαν ότι υποτιμώ συμπολίτες μου επειδή ασχολούνται με τη Χρυσή Αυγή και ότι τους θεωρώ πολίτες 4ης κατηγορίας, κ.τ.λ. . Θέλω να τονίσω ότι ποτέ δεν έχουν βγει από το στόμα μου τέτοια λόγια. Εξάλλου έχω τόσο ταπεινή καταγωγή που δεν μου επιτρέπεται –κι αυτό το γνωρίζουν όσοι με ξέρουν- και δεν το κάνω ποτέ, να μιλήσω υποτιμητικά για κάποιον άνθρωπο και ιδιαίτερα για συμπολίτη μου»…


Ε. Μπούκουρας: Αν έχει στοιχεία να χρησιμοποιήσει τη νόμιμη οδό

Απαντώντας στα όσα ανέφερε ο Δήμαρχος, ο βουλευτής Κορινθίας Ε. Μπούκουρας τόνισε τα εξής: «Εάν ο εν λόγω κύριος έχει στοιχεία για όσα λέει, καλά θα κάνει να χρησιμοποιήσει τη νόμιμη οδό. Και όχι να κάνει σπασμωδικές και εντυπωσιασμού κινήσεις με κύριο στόχο να πλήξει το Λαϊκό Σύνδεσμο Χρυσή Αυγή και προσωπικά εμένα. Προσκαλώ τον κ. Ανδριανάκο και όλο το Δ.Σ. Νεμέας να κάτσουμε σε ένα κοινό τραπέζι και να ασχοληθούμε με τα ουσιώδη και σοβαρά προβλήματα του τόπου μας».