Διάψευση Μανωλάκη για τα περί διορισμού της κόρης του

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Διέψευσε κατηγορηματικά ο βουλευτής Κορινθίας Α. Μανωλάκης τις φήμες που κυκλοφόρησαν τελευταία στην Κόρινθο ότι η κόρη του έχει διοριστεί στη Βουλή. Τις τελευταίες μέρες είχε κυκλοφορήσει ευρέως αυτό το θέμα και μάλιστα κάποιοι έσπευσαν σε διάφορα «πηγαδάκια» να ασκήσουν σκληρή κριτική στον κ. Μανωλάκη, υιοθετώντας αυτά που είχαν ακουστεί στον περίγυρο περί πρόσληψης της κόρης του με σύμβαση στην Ελληνική Βουλή. Ο ίδιος όμως ήταν κατηγορηματικός και ανέφερε: «Κάποιοι κύκλοι θέλουν να εμπλέξουν πρόσωπα της οικογένειάς μου για να πλήξουν το όνομά μου. Θα μπορούσα  ως ειδικό συνεργάτη να είχα πάρει την κόρη μου, αλλά ούτε εγώ το ήθελα, ούτε και η ίδια. Η κόρη μου είναι άνεργη, όπως και τα παιδιά αρκετών άλλων οικογενειών».