Π. Μπεγλίτης: Επιβεβαιώθηκα όταν μιλούσα για «άγρια δύση» στα ΜΜΕ

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Σε συνέχεια της μήνυσης που κατέθεσε δια του δικηγόρου του στον Εισαγγελέα Κορίνθου για συκοφαντική δυσφήμιση στον ιδιοκτήτη και συντάκτη τοπικού blog την περασμένη Πέμπτη, ο αν. υπουργός Άμυνας δήλωσε τα εξής: "Κατέθεσα μήνυση, δια του δικηγόρου μου Σωτήρη Κοσσιέρη, για συκοφαντική δυσφήμιση κατά παντός υπευθύνου, των συντακτών, των διαχειριστών και των ιδιοκτητών του blogspot korinthix.  Με την ανακοίνωσή μου της 27ης Απριλίου, η αντίδρασή μου υπήρξε άμεση. Ήταν μια αντίδραση που στέλνει ένα πολιτικό μήνυμα. Που επιχειρεί να υπερασπιστεί όχι μόνο την τιμή ενός πολιτικού, αλλά και του απλού πολίτη που βρίσκεται ανυπεράσπιστος απέναντι σε ανεξέλεγκτους ανώνυμους κύκλους υποτιθέμενης πληροφόρησης και ενημέρωσης του κοινού. Πρόκειται για μια “γκεμπελίστικη” μεθόδευση. Μια τακτική, που θέτει σε κίνδυνο την πολιτική μας ζωή και τους δημοκρατικούς μας θεσμούς. Κανείς μας δεν μπορεί να είναι πάνω από το νόμο και κανείς μας δεν μπορεί να είναι πάνω από την κριτική.  Ως πολιτικός, είτε ως Βουλευτής στο παρελθόν, είτε τώρα με την θεσμική μου ιδιότητα ως Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας, επιζητούσα και επιζητώ την κριτική.  Τις ενστάσεις στην διαφορετική άποψη, την αντιπαράθεση μέσα στο πλαίσιο του πολιτικού δημοκρατικού μας πολιτισμού.  Όμως, κάποιοι γνωστοί-άγνωστοι κι ασφαλώς οι πάτρωνές τους, υπερέβησαν τα όρια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, της πολιτικής ελευθερίας και στράφηκαν με μισόλογα και υπονοούμενα, με άθλιο τρόπο εναντίον μου.  Πρόκειται για συκοφαντική δυσφήμιση η οποία, δεν στοχεύει απλά και μόνο στον εκφοβισμό μου, αλλά δημιουργεί ένα προηγούμενο το οποίο, αν το αφήσουμε έτσι, χωρίς να παταχθεί, θα δηλητηριάσει την πολιτική μας ζωή και γενικότερα την λειτουργία μας ως πολίτες αυτής της χώρας, αυτού του νομού.  Ήλθα σε επαφή με τον Εισαγγελέα Κορίνθου, με τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. Αντιστράτηγο κ. Οικονόμου, για να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.  Συγχρόνως, έστειλα επιστολή στον Πρόεδρο της Κυβέρνησης Γιώργο Παπανδρέου και στον συνάδελφο μου Χάρη Καστανίδη, ζητώντας να αναλάβουμε πρωτοβουλία ως Κυβέρνηση για την άμεση ρύθμιση αυτής της «ζούγκλας» του διαδικτύου.  Κατά το παρελθόν, είχα μιλήσει για «άγρια δύση» στον χώρο των ΜΜΕ. Φοβάμαι ότι επιβεβαιώθηκα. Δεν μπορούμε, όμως, να επιτρέψουμε σε αυτή την «άγρια δύση», σ’ αυτούς τους κανόνες του εκφασισμού, να επιβληθούν ούτε στην πολιτική ζωή, ούτε στην ίδια την κοινωνία.  Πρέπει να είμαστε αμείλικτοι.  Ζήτησα να συζητηθεί το θέμα στο Υπουργικό Συμβούλιο. Να συντάξουμε ένα νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο, για να μην μπορούν όλοι εκείνοι που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους, όλοι οι "κουκουλοφόροι" του διαδικτύου να δηλητηριάζουν την καθημερινότητά μας και την πολιτική ζωή του τόπου. Είναι μια πράξη με συμβολισμό και ουσία.  Πρέπει να αντισταθούμε απέναντι σε όλες αυτές τις πρακτικές.  Σήμερα είμαι εγώ, αύριο μπορεί να είναι κάποιος άλλος.  Φανταστείτε όμως τον απλό πολίτη ή τον εκπρόσωπο ενός φορέα που δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του!  Γι' αυτό πρέπει να συγκρουστούμε με όλους αυτούς που θέλουν να εκβιάσουν, να ελέγξουν με τον πιο σκοτεινό τρόπο την πολιτική ζωή του τόπου.  Είμαι αποφασισμένος γι' αυτή τη μάχη!  Και μην νομίζουν πως θα με φοβίσουν!  Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται!"