Υποψήφιοι Δημοτικών εκλογών: Τι είναι αυτά που βλέπουν τα ματάκια μας Παναγία μου!!

Δευτέρα 21 Αυγούστου 2023

 


Παναγία μου Φανερωμένη, Μεγάλη η Χάρη σου!!!

Τι είναι αυτά που βλέπουν τα ματάκια μας με τις υποψηφιότητες των αυτοδιοικητικών εκλογών?

Τι έχουμε φταίξει Μεγαλόχαρη? Δεν μας λυπάσαι καθόλου?

Είπαμε, να ανεχτούμε, να αντέξουμε όσο μπορούμε, να κατέβουμε όσο πιο χαμηλά γίνεται, να "συνδράμουμε" στη διαφορετικότητα, στο άλλο στυλ, στην πιο μπανάλ φινέτσα, στο "κάτι άλλο", αλλά ορισμένες φορές, αυτή η κατάσταση δεν αντέχεται!

Αν καταφέρεις Παναγιά μου , να μην ξαναδώ τέτοιες εικόνες μέχρι τις εκλογές, θα σου ανάψω μια λαμπάδα ίσα με το μπόι μου!!! Και θα κάνω διαδρομή 2 χιλιομέτρων στα γόνατα!!! Στο υπόσχομαι!!!

Υ.Γ. Γιατί δεν έμεινα εκεί που ήμουν διακοπές τελικά και να γύριζα στις 9 Οκτωβρίου?