Η αναμόρφωση του προϋπολογισμού των Περιφερειακών Ενοτήτων της Πελοποννήσου και το Τεχνικό Πρόγραμμα των Ίδιων πόρων, αποτέλεσαν το κυρίαρχο θέμα της συνεδρίασης του τελευταίου Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου. Ο Αντιπεριφερειάρχης του νομού, κ. Γ. Δέδες, στην εισήγησή του, τόνισε πως στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας, έχει δρομολογηθεί από την αρχή του έτους μία πορεία περικοπής των μη παραγωγικών δαπανών και παράλληλα, έχουν περισταλεί οι σπατάλες των προηγούμενων ετών. Αποτέλεσμα αυτής της σκληρής προσπάθειας, με τη συμβολή όλων των Διοικητικών υπηρεσιών, είναι η εξοικονόμηση περίπου επτακοσίων πενήντα χιλιάδων ευρώ (750.000 €), τα οποία όπως ανέφερε ο κ. Δέδες, μεταφέρονται από τον Τακτικό Προϋπολογισμό της Περιφερειακής Ενότητας, στο Τεχνικό Πρόγραμμα με σκοπό τη χρηματοδότηση τεχνικών έργων και μελετών. Έτσι, το συμπληρωματικό Τεχνικό Πρόγραμμα της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας, προϋπολογισμού 2.250.000 € και φετινές διαθέσιμες πιστώσεις 1.100.000 €, προέρχεται στο μεγαλύτερο ποσοστό του από τη μείωση των λειτουργικών δαπανών και συναφών εξόδων. Η εισήγηση του κ. Δέδε, υπερψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο και εγκρίθηκε η κατανομή των σχετικών πιστώσεων στις κατηγορίες των γεωργικών, εγγειοβελτιωτικών και συγκοινωνιακών έργων, στη συντήρηση της εθνικής και επαρχιακής οδοποιίας, αλλά και σε νέες μελέτες και νέα έργα. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, υλοποιείται η δέσμευση του Αντιπεριφερειάρχη για τη μελέτη της Επαρχιακής Οδού Κιάτο – παραλίμνιος δρόμος Φράγματος Ασωπού – Νεμέα, συνολικού προϋπολογισμού εξακοσίων χιλιάδων ευρώ (600.000 €), με φετινή διαθέσιμη πίστωση για την άμεση δημοπράτηση της μελέτης εκατό χιλιάδες ευρώ (100.000 €). Αντικείμενο της μελέτης είναι η δημιουργία της οδικής σύνδεσης Νεμέας – Κιάτου, μέσω της περιοχής που κατακλύζεται από τη λίμνη που δημιουργείται από το Φράγμα του Ασωπού, οδική σύνδεση στρατηγικής σημασίας και πολλαπλής χρησιμότητας για το Νομό. Ο συγκεκριμένος δρόμος θα αποτελέσει βασικό άξονα εμπορικών διαδρομών και τουριστικής κίνησης, ενώ ταυτόχρονα θα συνδέσει την παραλιακή περιοχή των βόρειων ακτών του νομού με τις ορεινές και ημιορεινές περιοχές του κεντρικού και νότιου άκρου της Κορινθίας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου