Ανεξάρτητος πλέον ο Σπ. Πλατής: Με την τιμή και την υπόληψή μου δεν θα παίξει κανείς!

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023



Την επιστολή ανεξαρτητοποίησής του απέστειλε στον πρόεδρο του Δ.Σ. Κορινθίων ο κ. Σπύρος Πλατής, στην οποία αναφέρει τα εξής:

"Την Παρασκευή 07/07/2023 απέστειλα στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου επιστολή ανεξαρτητοποίησης μου.

Οι αξίες μου, η αξιοπρέπεια μου και η επαγγελματική μου πορεία, δεν μου επιτρέπουν να είμαι μέλος της παράταξης του Δημάρχου ύστερα από την πρωτοφανή επίθεση με χαρακτηρισμούς που εξαπέλυσε σε ομιλία του σε μέλη του συνδυασμού του. Τις τελευταίες μέρες αναφέρθηκε πρώτα σε σκαφάτους, πουράτους και παραγονταρέους, και έπειτα, σε επίδοξους λεηλάτες του δήμου και διάφορα άλλα τα οποία προφανώς και δεν με αγγίζουν.

Για μια ακόμα φορά ο Δήμαρχος δεν ήταν ξεκάθαρος.

Στην μέχρι τώρα πορεία μου ως δημοτικός σύμβουλος και καθ΄όλη τη διάρκεια της θητείας μου ως Άμισθος Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου, ΜΟΝΟΝ προβλήματα έλυσα και ΜΟΝΟΝ προσέφερα χωρίς καμία παρέκκλιση από το σύστημα αξιών μου προς όφελος μόνο του Δήμου και των Δημοτών.

Η διάθεση μου για προσφορά ήταν το έναυσμα για να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση και αυτό θα κάνω όσο θα ασχολούμαι με αυτή από όποια θέση και αν βρεθώ. Όποιος έχει να μου προσάψει κάτι διαφορετικό τον προκαλώ να το κάνει επώνυμα, για να μπορέσει να κληθεί να το αποδείξει αν χρειαστεί.

Με την τιμή και την υπόληψη μου δεν θα παίξει ποτέ κανείς.

Παραμένω ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος μέχρι την λήξη της θητείας μου, εκτιμώντας βαθιά τους συμπολίτες μου οι οποίοι με επέλεξαν να τους εκπροσωπήσω και θα δώσω τον αγώνα μου για την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας με ευπρέπεια, δυναμισμό και αξιοπρέπεια εντός και εκτός δημοτικού συμβουλίου διότι μόνο αυτόν τον τρόπο γνωρίζω.

Η περαιτέρω πορεία μου στις δημοτικές εκλογές είναι μια διαδικασία που με αφορά προσωπικά και όταν λάβω τις αποφάσεις μου θα τις ανακοινώσω στους συμπολίτες μου μόνο εγώ. Αιχμές, προσπάθειες σπίλωσης και υπονόμευσης μου θα έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ".

Σπύρος Πλατής

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος